منو تو.....

 

 

تو هم تَرَک،منم تَرَک اینم یه درد مشترک

تو غصه دار من غصه دار پس واسه چی بیاد بهار

تو بی چراغ من بی چراغ کی بگیره از ما سراغ

تو هم غریب منم غریب عشقا چی بود به جز فریب

تو حادثه من حادثه پس کی به ابرا برسه

تو بارونی من بارونی پس کجا رفت مهربونی

من بی پناه تو بی پناه کافیه امشب نور ماه

من بی وفا تو بی وفا چی کار کنه با ما خدا

من بی فروغ تو بی فروغ بازم به هم بگیم دروغ ؟

من بی جواب تو بی جواب معنیش چیه ! این جز سراب

من تشنگی تو تشنگی کاش که نمی گذشت بچگی

منم گله تو هم گله آخر کی داره حوصله

من انتظار تو انتظار من باریدم تو هم ببار

من چشم خیس تو چشم خیس برام یه چیزی بنویس

منم زلال تو هم زلال چی کم داریم ما دو تا بال

من اولی تو اولی چقدر قشنگ و مخملی

من در به در تو در به در می یای با هم بریم سفر ؟

من اعتماد تو اعتماد عشق و چرا دادیم به باد

من دیوونه تو دیوونه پس کی می گه نمی مونه

من ناامید تو ناامید از من و تو نبود بعید ؟



برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاريخ برچسب:,ساعت به قلم parshan |